بر اساس آموزه های عرفانی

محل لوگو

سه روش طلایی برای برندسازی


سه روش طلایی برای برندسازی

Brand=promise+commitment

شناسه(برند)= وعده و قول+ پایبندی و تعهد

قول بدهید آنچه را که می توانید انجام دهید و انجام دهید آنچه را که قول می دهید تا نیکنام شوید و نیکنام بمانید.

1) فر آیند برند شدن: عبارت است از نامگذاری و نام سازی، نام گستری و نامداری برای اثرگذاری بر مخاطبان و ماندگاری در ذهن آنان است.

2) هفت«م» برای داشتن برند موفق:

1.معرف مبانی فکری، فرهنگی،ارزشی و انسانی صاحب برند

2. مبتنی و متمرکز بر قابلیت و استعداد و شایستگی های صاحب برند

3. مخاطب خود را بشناسد و مرتبط با آن باشد.

4. مجذوب، مطلوب و محبوب باشد.

5. مداوم و متناسب با شرایط و تحولات محیط و ابزار باشد.

6. متفاوت، متشخص و متمایز باشد.

7. مقتدر، معتبر وماندگار بماند.

3) معنای جذابیت در برند:

عبارت است از ویژگی ها، صفات و داشته های ذاتی، اکتسابی و موقعیتی است که در جذب و جلب نظرها و ایجاد رابطه و تقاضای اولیه مؤثر هستند.

شناسایی و استفاده از انواع جاذبه ها برای توجه، جلب، جذب،گرایش و کشش مخاطبان نسبت به برند و ارتباط اولیه است.

جذابیت:چشم ربایی، دلربایی و مشتری ربایی است.

با توجه به نوع مخاطب و مشتری، نوع و تأثیر جذابیت ها متفاوت هستند.

جذابیت رقابتی نوعی جذابیت ویژه، برتر یا منحصر بفرد و متمایز است که در رقابت با دیگران فرصت ساز است.

با نظرپرسی از مخاطبان و الگو شناسی و خلاقیت بر جذابیت های خود بیفزایید. با جذابیت سازی های تازه از دید و منظر مخاطبان،«جذابیت رقابتی پایدار» به وجود می آید.

جذابیت بیشتر: «گیرایی» است تا «زیبایی»

  انتشار : ۱ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 399

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

نسخه های کاربردی و کوتاه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما