بر اساس آموزه های عرفانی

محل لوگو

روش های اقناع در تبلیغات


روش های اقناع در تبلیغات

تعریف اقناع:

اقناع : عبارت است از کوشش آگاهانه برای تغییر نگرش - تغییر باور و یا دیدگاه های افراد .

اقناع فرایندی است که با توسل به تعقل و احساس در قالب مهارت های کلامی و غیر کلامی ، ذهنیت افراد را جهت تغییر رفتار ، تحت تاثیر قرار می دهد .

مراحل پذیرش در فرآیند اقناع

فنون اقناع

تعریف تبلیغ

نمونه هایی از خلاقانه ترین تبلیغات اقناعی

تعریف تلقین

شگرد های تلقین

انواع تلقین

تعریف تقلید

تعریف تصویر سازی

کاربردهای تخیل و تجسم


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 731

دیدگاه های کاربران (0)

کتاب قوانین جهان هستی

کتاب قوانین جهان هستی

قوانین جهان هستی همه ما در خانه خود قوانینی را وضع کرده ایم و همه افراد خانواده موظف به رعایت کردن و احترام گذاشتن به این قوانین هستند. در محله و شهر ما نیز قوانینی حاکم است در هر کشوری قوانین مختلفی وجود دارد و مردم آن شهر یا کشور موظف به رعایت آن قوانین هستند. اگر کسی ... ...

کاربرد هوش و فکر

کاربرد هوش و فکر

نام کتاب : کاربرد هوش و فکر نویسنده :دکتر ژوزف مورفی مترجم : هوشیار رزم آزما فرمت : pdf ... ...

دریافت فایل : کاربرد هوش و فکر
روانشناسی ثروت 2(چگونه ثروتمند شویم)

روانشناسی ثروت 2(چگونه ثروتمند شویم)

تنها عامل تعیین کننده فقر یا ثروت! استاد عباس منش معتقد است تغییر وضعیت مالی ما از نقطه ای شروع می شود که باور می کنیم هیچ اتفاقی بدون اجازه ی ما وارد زندگی مان نمی شود… باور می کنیم وضعیت مالی ای که اکنون داریم، میزان درآمدمان، میزان رضایتی که از این وضعیت مالی داریم و … ... ...

فایل صوتی مدیتیشن «اوج یادگیری»

فایل صوتی مدیتیشن «اوج یادگیری»

فایل صوتی مدیتیشن «اوج یادگیری» ... ...

نسخه های کاربردی و کوتاه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما