بر اساس آموزه های عرفانی

محل لوگو

روش طلایی قصد متضاد دکتر فرانکل


روش طلایی قصد متضاد دکتر فرانکل

خود را برای انجام کارهایی که از آن ها ترس دارید، آماده کنید. از این پس گفت و گو با افراد مختلف، شرکت در بحث های جمعی و در کل هر چیزی را که باعث استرس شما می شود، انجام دهید.

اگر در برابر شخصی احساس راحتی نمی کنید از این پس در برابر او خود را دست بالا بگیرید، پاسخ او را جسورانه بدهید، نگاه او را تحمل کنید، از نظرات خود قاطعانه دفاع کنید، چهره خود را آرام و تأثیرگذار نگه دارید و با اعتماد به نفس به او بنگرید. کارهای زیادی می توانید انجام دهید. از جمله رفتن به فروشگاه برای پس دادن جنس، گرفتن پول خرد و اعتراض در مورد غذایی که دلخواه و مورد نظر شما نیست.

اراده خود را بر روی کاری که از آن نتیجه نگرفته اید، متمرکز کرده و خود را اجبار کنید که به آن دست یابید. هر چه این تمرینات از نظر شما مشکل باشند ضرورت انجام آن ها برای شما افزون خواهد شد.

در اصل شما از روش طلایی قصد متضاد دکتر فرانکل استفاده می کنید و با تمام وجود به سمت آن چه که از آن می ترسید، حمله می برید.

شما باید آن قدر بر خودتان مسلط باشید که در یک گروه یا در برابر مدیرتان، همان طور که در تنهایی با آسودگی خاطر به کارهای خانوادگی می پردازید، خونسرد و ریلکس باشید. همیشه و همه جا به خود بگویید:« من به این فکر نمی کنم که چگونه به نظر می آیم، بلکه در این اندیشه ام که چه هستم، قابلیت های ویژه واقعی من کدامند؟ توانایی هایم چیست و چه امکاناتی دارم؟»

بدانید هر موفقیتی، موفقیت های دیگری را هم به همراه خواهد داشت.

برگرفته از کتابچه اعتماد به نفس فوق العاده در چهل روز با اندکی تغییر/ اثر احمد حلت

 

  انتشار : ۹ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 420

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

نسخه های کاربردی و کوتاه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما