بر اساس آموزه های عرفانی

محل لوگو

روشی طلایی برای موفقیت در فروش


روشی طلایی برای موفقیت در فروش

بسیاری از فروشندگان به من می گویند:« من این محصول یا این شرکت، یا کسانی که با آنها کار می کنم و یا کسانی که به آنها فروش می کنم را دوست ندارم، اما می خواهم در فروش آن موفق شوم. چه توصیه ای می توانید به من بکنید؟»

من کمکی به آنها نمی توانم بکنم. اگر محصولتان را دوست نداشته باشید و به آن اعتقاد نداشته باشید، با احتمال زیاد در فروش آن موفق نخواهید شد. رقابت بسیار زیاد است. اگر برای شرکت و برای رئیستان احترام قایل نباشید و اگر مشتریانتان را دوست نداشته باشید، در رقابت با فروشنده ای که جز آنچه شما هستید باشد، شانس موفقیتی نخواهید داشت.

یکی از روش های طلایی موفقیت در کار فروش این است که کاری را بکنید که دوست دارید. فروشندگان برجسته عاشق کالایی هستند که آن را به فروش می رسانند. آنها مشتاقانه به کالای خود ایمان و باور دارند. از کالایشان دفاع می کنند و بر سر آن می ایستند. شب و روز درباره اش صحبت می کنند. وقتی به رختخواب می روند، درباره اش فکر می کنند. وقتی صبح از خواب بیدار می شوند، بی صبرانه به مشتری فکر می کنند که کالایشان را به او نشان بدهند.

به فروشندگان برجسته در بهترین شرکت ها نگاهی بیندازید. خواهید دید که چقدر نسبت به کالا و خدماتی که ارائه می دهند تعصب دارند. به همین دلیل است که تا این اندازه فروش می کنند. یکی از فروشندگان خوب من زمانی گفت:« وقتی وارد این حرفه می شوید امرار معاش می کنید. اما وقتی این حرفه وارد شما می شود، زندگیتان عالی و کم نظیر می شود.» درست تر از این حرف را کسی نزده است.

کتاب هنر فروش کردن/ به نقل از برایان تریسی

 

  انتشار : ۸ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 432

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

نسخه های کاربردی و کوتاه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما