بر اساس آموزه های عرفانی

محل لوگو

به دنبال علاقه تان بروید


به دنبال علاقه تان بروید

بابک که پس از گذشت پنج ترم دانشگاه از از رشته مون خسته شده بود درس را نیمه کاره رها کرد و به کسب و کار مورد علاقه اش روی آورد. من هم هر جور بود مدرکم را گرفتم و با هزار تا آشناتراشی، در یک شرکت استخدام شدم و بعد از چند سال، هنوز همان کارمند ساده هستم اما بابک...

بابک که از دیدن من خیلی خوشحال شده بود درباره ی اتفاقاتی که بعد از ترک تحصیل رخ داده بود این طور تعریف کرد:

« اول برای یک شرکت بازرگانی بازاریابی می کردم. با توجه به پشتکار و علاقه ای که داشتم خیلی سریع توی این کار جا افتادم، به طوری که اغلب شرکت ها و بازاری ها منو می شناختند. بعد از دو سال که دیدم این کار درآمد خوبی داره، ولی بیشتر سودش رو شرکت می بره، تصمیم گرفتم سرمایه ای جمع کنم و حالا که راه و چاه رو یاد گرفتم ،برای خودم کار کنم. با پس اندازی که طی این دو سال جمع کرده بودم و وامی که از بانک گرفتم سرمایه ای جور کردم. از تهران لوازم می آوردم و بین مشتری ها پخش می کردم و همین کار باعث افزایش درآمدم شد، تا جایی که الان بعد از چند سال کار و تلاش مستمر، نمایندگان انحصاری چند برند معروف رو در شهرمون دارم و پانزده کارمند در شرکتم مشغول به کار هستند و هر روز که می گذره، الحمدلله با توجه به علاقه ای که به این کار دارم پیشرفتم بیشتر میشه و درآمدم بالاتر میره. راستی، سال گذشته در رشته ی مدیریت بازاریابی و فروش در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شدم و چند ساعتی در هفته تدریس هم می کنم.»

پس از تعریف خاطرات بابک، چند دقیقه ای به گپ و گفت گذشت. بعد، از بابک خداحافظی کردم و از فروشگاه خارج شدم. در حالی که پیاده به سمت منزل می رفتم و از این همه پیشرفت بابک شگفت زده شده بودم، به یاد صحبت های یکی از شخصیت های موفق افتادَم که می گفت:«برای علاقه تان کار کنید؛ پول و شهرت به دنبال شما خواهد آمد.»

  انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 404

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

نسخه های کاربردی و کوتاه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما