بر اساس آموزه های عرفانی

محل لوگو

روش های اقناع در تبلیغات


روش های اقناع در تبلیغات

تعریف اقناع:

اقناع : عبارت است از کوشش آگاهانه برای تغییر نگرش - تغییر باور و یا دیدگاه های افراد .

اقناع فرایندی است که با توسل به تعقل و احساس در قالب مهارت های کلامی و غیر کلامی ، ذهنیت افراد را جهت تغییر رفتار ، تحت تاثیر قرار می دهد .

مراحل پذیرش در فرآیند اقناع

فنون اقناع

تعریف تبلیغ

نمونه هایی از خلاقانه ترین تبلیغات اقناعی

تعریف تلقین

شگرد های تلقین

انواع تلقین

تعریف تقلید

تعریف تصویر سازی

کاربردهای تخیل و تجسم


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 785

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش اخلاقی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش اخلاقی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش اخلاقیدر 29 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.توضیحات کوتاه از متن:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان ... ...

کتاب عظمت خود را دریابید

کتاب عظمت خود را دریابید

نام کتاب : عظمت خود را دریابید نویسنده : وین دایر مترجم : محمد رضا آل یاسین فرمت : pdf ... ...

نسخه های کاربردی و کوتاه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما