بر اساس آموزه های عرفانی

محل لوگو

روش های اقناع در تبلیغات


روش های اقناع در تبلیغات

تعریف اقناع:

اقناع : عبارت است از کوشش آگاهانه برای تغییر نگرش - تغییر باور و یا دیدگاه های افراد .

اقناع فرایندی است که با توسل به تعقل و احساس در قالب مهارت های کلامی و غیر کلامی ، ذهنیت افراد را جهت تغییر رفتار ، تحت تاثیر قرار می دهد .

مراحل پذیرش در فرآیند اقناع

فنون اقناع

تعریف تبلیغ

نمونه هایی از خلاقانه ترین تبلیغات اقناعی

تعریف تلقین

شگرد های تلقین

انواع تلقین

تعریف تقلید

تعریف تصویر سازی

کاربردهای تخیل و تجسم


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 756

دیدگاه های کاربران (0)

کتاب آموزش پیش از ازدواج

کتاب آموزش پیش از ازدواج

نام کتاب : آموزش پیش از ازدواج نویسنده : مهدی میر محمد صادقی فرمت : pdf ... ...

ادمهای سمی

ادمهای سمی

آدم های سمی 0             فیدیبوکتاب صوتیروانشناسیتوسعه فردی امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو دانلود     12:04:52 معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی آدم های سمی چگونه نقش افراد سمی را در زندگی تان ... ...

دریافت فایل : ادمهای سمی
سابلیمینال درمان افسردگی

سابلیمینال درمان افسردگی

افسردگی چیست و چرا اهمیت دارد؟ افسردگی یک حالت خلقی شامل بی‌حوصلگی و گریز از فعالیت یا بی‌علاقگی و بی‌میلی است و می‌تواند بر افکار، رفتار، احساسات و خوشی و تندرستی یک فرد تأثیر بگذارد. افراد افسرده هم می‌توانند احساس ناراحتی، اضطراب، پوچی، ناامیدی، درماندگی، بی‌ارزشی، ... ...

نسخه های کاربردی و کوتاه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما