بر اساس آموزه های عرفانی

محل لوگو

روش های اقناع در تبلیغات


روش های اقناع در تبلیغات

تعریف اقناع:

اقناع : عبارت است از کوشش آگاهانه برای تغییر نگرش - تغییر باور و یا دیدگاه های افراد .

اقناع فرایندی است که با توسل به تعقل و احساس در قالب مهارت های کلامی و غیر کلامی ، ذهنیت افراد را جهت تغییر رفتار ، تحت تاثیر قرار می دهد .

مراحل پذیرش در فرآیند اقناع

فنون اقناع

تعریف تبلیغ

نمونه هایی از خلاقانه ترین تبلیغات اقناعی

تعریف تلقین

شگرد های تلقین

انواع تلقین

تعریف تقلید

تعریف تصویر سازی

کاربردهای تخیل و تجسم


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 836

دیدگاه های کاربران (0)

تحقیق کاربردی درباره نقش فضای مجازی در استحکام یا تضعیف روابط خانوادگی (20 صفحه ورد)

تحقیق کاربردی درباره نقش فضای مجازی در استحکام یا تضعیف روابط خانوادگی (20 صفحه ورد)

توضیحات: تحقیق «تأثیر فضای مجازی بر روابط خانوادگی» در ۲۰ صفحه تایپ‌شده با فرمت Word، به بررسی اثرات مثبت و منفی فضای مجازی بر تعاملات میان اعضای خانواده، به‌ویژه والدین و فرزندان می‌پردازد. این تحقیق قابل استفاده برای دانش‌آموزان، دانشجویان، مشاوران خانواده و معلمان ... ...

تحقیق تأثیر تغذیه سالم بر سلامت جسم و روان – ۲۰ صفحه ورد

تحقیق تأثیر تغذیه سالم بر سلامت جسم و روان – ۲۰ صفحه ورد

توضیحات: تحقیق حاضر در ۲۰ صفحه ورد تایپ شده، به بررسی اثرات تغذیه سالم بر بدن و روان انسان می‌پردازد. مطالب تحقیق شامل نقش ویتامین‌ها، عادت‌های غذایی، مقایسه تغذیه سنتی و صنعتی و تأثیر آن بر تمرکز، ایمنی بدن و سلامت روان است.   بخشی از متن فایل:   > تغذیه سالم یکی از ... ...

کتاب حکایت آنکه دلسرد نشد

کتاب حکایت آنکه دلسرد نشد

نام کتاب : حکایت آنکه دلسرد نشد نویسنده : مارک فیشر مترجم : بیژن پایدار فرمت : pdf ... ...

نسخه های کاربردی و کوتاه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما