بر اساس آموزه های عرفانی

محل لوگو

روش های موفقیت از نگاه ایلان ماسک


روش های موفقیت از نگاه ایلان ماسک

ایلان ماسک(Elon Musk) یک کارآفرین آمریکایی، مبتکر و سرمایه گذار است و بیشتر به خاطر نقشش به عنوان مدیر ارشد اجرایی شرکت تسلا موتورز، سازنده ماشین های الکترونیکی و به عنوان یکی از بنیانگذاران سیستم انتقال پول آنلاین یعنی پی پال، و برنامه فضایی تجاری اسپیس ایکس(SpaceX) معروف است.

ایلان ماسک اگر چه در زمره صد فرد ثروتمند جهان است، اما او را به ندرت به عنوان یک سرمایه دار و حتی سرمایه گذار می‌شناسند.

شهرت ایلان ماسک به خاطر اندیشه پیشرو او در زمینه تکنولوژی و تلاش برای توسعه تکنولوژی است.

ایلان ماسک ترکیبی از یک مخترع و سازنده است، همچون ترکیب بنجامین فراکلین و استیو جابز آن هم از نوع قدرتمندش.

ایلان ماسک: ایده ها وقتی اجرا شوند خوب هستند

ایده هایی که خوب اجرا نشوند، در ایده باقی می مانند؛ ایده ای که بسیار خوب اجرا شود می تواند به یک کسب و کار بزرگ و فوق العاده تبدیل گردد. رهبران امروزی باید هم ابتکار عمل داشته باشند و هم خوب اجرا کنند.

ایلان ماسک : بدانید چگونه باید استقامت کنید

وی و رهبران بزرگ دنیا می دانند که شکست نوعی بازخورد است. ماسک بعد از شکست های پی در پی پروژه را ترک نکرد، در عوض از شکست هایش درس گرفت و اصلاحاتی را انجام داد تا این که راکت فالکون وی اولین موفقیتش را در سال 2010 تجربه کرد.

ماسک با داشتن سرمایه افسانه ای، اهل ولخرجی‌های بی‌حساب و کتاب نیست

در سال ۲۰۱۵ میلادی او پس از ۱۲ سال، ۲ هفته به مرخصی رفت. گفته می‌شود ایلان ماسک حدود ۸۰ تا ۹۰ ساعت در هفته کار می‌کند.

مرد زندگی خانوادگی و اهل تفریح

وی با تمامی مشغله هایش ، برای ۵ فرزند خود وقت کافی می‌گذارد. او می‌گوید من یک پدر نمونه هستم. نیمی از هفته بچه‌ها پیش من هستند و هر وقت بیرون از شهر می‌روم آنها را نیز با خود می‌برم.

این ابر سرمایه دار در انتهای هر روز، از سرگرمی‌های معمولی مانند گوش کردن به موسیقی، بازی‌های رایانه ای و مطالعه کتاب لذت می‌برد. زندگی ماسک کاملا معمولی است او وقتش را با فرزندان و دوستانش سپری می‌کند و گاهی توئیت‌های خنده‌دار نیز می‌نوسید. اما بیشتر زمان زندگی این کارآفرین و مخترع به کار کردن سپری می‌شود.

 

  انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 359

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

نسخه های کاربردی و کوتاه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما