بر اساس آموزه های عرفانی

محل لوگو

هفت نکته طلایی درباره روش های فروش موفق


هفت نکته طلایی درباره روش های فروش موفق

1. تمامی مهارت های فروش، از جمله قطعی کردن فروش، قابل یادگیری هستند. اگر بتوانید اتوموبیل برانید، بدانید که می توانید فروش را هم قطعی کنید.

2. در کار فروش شخصیت شما مهم تر از مهارت های فروش شماست. مهم تر از محصول یا خدماتی است که آن را به فروش می رسانید. شخصیت شما 80 درصد موفقیت فروش شما را رقم می زند.

3. هر چه نسبت به خود احساس بهتری داشته باشید، مطمئن تر می توانید مشتری یابی کنید، کالایتان را عرضه نمایید و فروش را نهایی کنید. بدون اعتماد به نفس تقریبا فروش کردن غیر ممکن می شود.(خودتان را دوست بدارید و از خود مراقبت کنید تا دیگران را بتوانید دوست داشته باشید و به موفقیت های بیشتر برسید.)

4. اچ. ال. هانت صاحب بیش از 200 شرکت جهان و یکی ار ثروتمندان جهان:

«من صدها شرکت را تأسیس کرده ام. من در مدت 50 سال تجربه به این نتیجه رسیده ام که برای موفقیت به دو چیز احتیاج است. اول اینکه تصمیم بگیرید که دقیقا چه می خواهید. اغلب اشخاص این کار را نمی کنند. دوم، تصمیم بگیرید که برای رسیدن به خواسته خود مایلید چه بهایی بپردازید و بعد مصمم شوید که این بها را بپردازید.

فروشندگان برجسته مصمم هستند که موفق شوند. آنها مایلند که بهایش را پیشاپیش بپردازند.

5. فروشندگان برجسته در حالی که در حال حاضر فروش می کنند، به فروش های دوم و سوم خود هم می اندیشند. از اینکه بگذریم، آنها فروش بیست سال بعد به این مشتری را هم در نظر می گیرند.

6. هنری فورد زمانی گفت:« دو کیفیت بسیار مهم برای موفقیت در تجارت، یکی صبر و شکیبایی و دیگری آینده نگری است. کسی که صبر ندارد، برای موفقیت در این دنیای رقابت آمیز ساخته نشده است.

راه سریع و بی تلاشی برای کسب درآمد وجود ندارد. برنامه های به سرعت ثروتمند شوید تنها برای کسانی سودمند است که این برنامه ها را می فروشند. حتی دقیقه ای از عمرتان را صرف میان بر رفتن برای رسیدن به ثروت نکنید.

7. فروشندگان برجسته خودشان را باور دارند. آنها سوای خودشان، به شرکتی که آنجا کار می کنند و محصولات و خدماتی که ارائه می دهند نیز اعتقاد دارند. به نظر می رسد که رابطه مستقیمی میان شدت باور و اعتقادتان به کالا یا خدمتی که می فروشید و توانایی مجاب کردن مشتری به خرید کالا یا خدمت مورد اشاره وجود دارد. مشتری هرگز نمی تواند بیش از شما کالا یا خدمت شما را قبول داشته باشد.

برگرفته از کتاب هنر فروش کردن/ برایان تریسی

برای مطالعه بیشتر درباره هنر فروش سه کتاب زیر رو به شما معرفی می کنم. این کتاب ها به طرز معجزه آسایی شما را در فروشندگی صاحب مهارت و تسلط می کند.

 

 

  انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 440

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

نسخه های کاربردی و کوتاه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما