بر اساس آموزه های عرفانی

محل لوگو

روش استفاده صحیح از کارت ویزیت


روش استفاده صحیح از کارت ویزیت

داشتن کارت ویزیت در عصر ارتباطات موضوع عادی هست. چه افرادی که قصد دارند با کارت ویزیت محصول یا تجارتشان را معرفی کنند و چه افرادی که کارت ویزیت شخصی دارند و اطلاعات تماسشان را در آن درج کرده اند. به نظر می رسدکه وجود این کارت باعث سوء برداشتی شده است.

اغلب ما فکر می کنیم وقتی کارت ویزیتمان را به فردی می دهیم دلیل برای این می شود که آن فرد هم روزی که به کالا یا خدمات ما احتیاج داشت حتما با ما تماس می گیرد!

شکی در این نیست که کارت ویزیتمان را باید به دیگران بدهیم، صحبت ما درباره ی نگرش بعد از دادن کارت ویزیت می باشد. بعضی ها فکر می کنند همین که کارت را به دیگران دادند، می تواند ضامن فروش بیشتر آنها بشود در حالی که اصلا این گونه نیست. دلیلی وجود ندارد که مشتری ها ما را به خاطر بسپارند. وقتی که کارت ویزیت را به کسی می دهیم و قصد داریم یک رابطه ای ایجاد کنیم، حفظ این رابطه وظیفه مشتری نیست و این ما هستیم که با تماس های بعدی،مراجعات، پیگیری ها و یادآوری های بعدی در صدد حفظ این رابطه بر می آییم.

پس بدانیم که دادن کارت ویزیت به تنهایی ضامن بقای رابطه ی شما با مشتری های بالقوه و بالفعل شما نیست. بلکه حتما مجموعه اقداماتی برای تداوم رابطه و به یاد ماندن مشتری لازم است.

پس مراقب کارت ویزیت هایی که خرج می کنید باشید!

  انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 334

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

نسخه های کاربردی و کوتاه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما