بر اساس آموزه های عرفانی

محل لوگو

روشی برای فراموشی خشم و ناامیدی


روشی برای فراموشی خشم و ناامیدی

حواس خود را طوری پرورش دهید که با همه ی انسان ها و با خدا در ارتباط باشید. این حالت سبب می شود تا از هر گونه ناسازگاری و کشمکش دور بمانید. هیچ انسانی را دشمن خود نپندارید و هیچ کس را مانع رسیدن به تکامل خویش ندانید. آگاهی از این که ما نیز بخشی از وجود دیگر انسان ها هستیم سبب می شود تا خشم و ناامیدی خود را به دست فراموشی بسپاریم و دیگران را نیز در پیدا کردن راه حلی برای مشکل خود، سهیم و شریک بدانیم.

بدانید با انسان هایی که ارتباط دارید همیشه آماده و در دسترس هستند تا به شما کمک کنند شغلی مناسب بیابید، معمای بسیار دشواری را حل کنید، روی پای خود بایستید و مشکلات مالی خویش را سامان دهید. هر انسانی به جای اینکه رقیب شما باشد، هم وطن شماست. این است آن آگاهی معنوی که لازم است تمرین و تجربه کنید.

ارتباط داشتن به معنای واقعی یعنی در زندگی خود این فرصت را دارید تا از عشقی که شما را احاطه کرده است و شما را به هر کس و هر چیزی متصل می کند بخواهید تا هم اکنون نیز شما را به مسیر درست هدایت کند. به این ترتیب تصورات منفی خویش را رها می کنید و هر کس و هر چیزی را همچون یاری دهنده ای که عاشق شماست، می بینید. دقیقا در همین لحظات، شخصی مناسب از راه می رسد و یا واقعه ای که باید به وقوع بپیوندد و به شما کمک می کند.

این جمله تأکیدی بسیار مثمر ثمر است: « چیزی را که جدا از من باشد نمی بینم، نمی شنوم و نمی شناسم..

  انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 360

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

نسخه های کاربردی و کوتاه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما