بر اساس آموزه های عرفانی

محل لوگو

با شنیدن پاسخ منفی در فروشندگی تلفنی کنار بیاید و الا بزاریدش کنار


با شنیدن پاسخ منفی در فروشندگی تلفنی کنار بیاید و الا بزاریدش کنار

هیچ کس از فروش تلفنی خوشش نمی آید. احتمالا فروشندگان حرفه ای کمترین علاقه را به این بخش از کارشان دارند. اما فروش تلفنی هم یکی از مهم ترین فرآیندهای فروش و تبدیل مشتریان احتمالی به مشتریان واقعی و بستن قرارداد است.

اگر به طور مداوم در فروش تلفنی به بن بست بخورید و پاسخ منفی بشنوید، احتمالا کمی ترس یا بهتر بگویم، عدم تمایل نسبت به این نوع فروش در وجودتان ایجاد می شود. اما موضوع اصلی این است که اگر نتوانید با شنیدن پاسخ منفی کنار بیایید، باید برای همیشه حرفه فروش را ببوسید و بگذارید کنار!

روش فروشندگی تلفنی

بخش مهمی از آماده سازی برای تماس تلفنی این است که فهرست شماره های تلفنتان را به خوبی بررسی کنید. نباید فقط دفترچه تلفن را بردارید و به طور تصادفی با اسم های داخل آن تماس بگیرید. از اینترنت استفاده کنید. فهرستی هدفمند از افراد تصمیم گیرنده ای تهیه کنید که به محصول یا خدمات شما نیاز دارند. از لینکدین استفاده کنید و مشاغل و افراد مرتبط با محصولات یا خدمات خود را بیابید.

نکته مهم:پیش نویسی از حرف هایی که می خواهید بزنید، یادداشت کنید. شاید خنده دار به نظر بیاید، اما بنویسید که می خواهید چه چیزهایی را بگویید. فروش تلفنی تلاشی برای معرفی محصولتان به مشتری احتمالی است. به این فکر کنید که آیا اگر این مشتری را به صورت حضوری ملاقات می کردید، برای جذب او چه کارهایی انجام می دادید؟

 

برای اینکه درباره فروش موفق و هنر فروشندگی بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنم دو کتاب زیر را در سبد مطالعه خود قرار بدین.

1. هنر فروش کردن/ برایان تریسی

2. هنر فروش موفق/ ریچارد دنی

 

  انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 374

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

نسخه های کاربردی و کوتاه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما