بر اساس آموزه های عرفانی

محل لوگو

راز طلایی موفقیت شغلی


راز طلایی موفقیت شغلی

وین دایر:«من نمی دانم موفقیت رمز دارد یا نه، ولی اگر یک رمز داشته باشد این است که من تشخیص بدهم از چه چیزی بیشترین لذت را می برم و راهی برای درآمدزایی از آن پیدا کنم.»

من عشق را در این می دانم که کاری را که انجام می دهم، مسیری را که می روم، دوست دارم. بیشتر از آن که به نتیجه وابسته باشم، از مسیر لذت می برم. کارم می شود بهترین تفریحم، بهترین استراحتم و بهترین شرایطی که دارم. این همان احساس و عشق است. حالا دیگر هر چقدر نتیجه اش عالی شود، بهتر است، اگر هم نشد، من از ادامه مسیر، احساس خوب و امیدوارانه ای دارم.

بعضی ها مثل ادیسون می گویند هر دفعه که شکست می خوردم، اعتقادم به کاری که می کردم، بیشتر می شد. این همان عشق است، چون شکست می خوری، بعد می گویی حتما باید دوباره آن را انجام دهم؛ مصمم تر می شوی. ولی اگر عشق نباشد، در فلسفه ابوعلی سینا هم که حرکت کنی، می بینی تا یک جایی می شود با عقل و منطق رفت، از آن به بعد باید با عشق و دلت بروی.

 

برای مطالعه بیشتر و کامل تر درباره موفقیت های شغلی کتاب های متعددی نوشته شده که خود من شخصا از سه کتاب زیر خیلی بهره بردم. به شما هم پیشنهاد می کنم. ارزشش رو داره.

1.کتاب موفقیت در کسب و کار به سبک برایان تریسی

2.راز های موفقیت یک کسب و کار ایرانی/ غلامرضا جامعی

3. 31 رمز موفقیت میلیونرهای خودساخته/ برایان تریسی

 

 

  انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 381

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

نسخه های کاربردی و کوتاه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما