بر اساس آموزه های عرفانی

محل لوگو

پنج کلید طلایی برای موفقیت و شادکامی


پنج کلید طلایی برای موفقیت و شادکامی

1) همان انرژی که برای مبارزه با شیطان صرف می کنید،صرف عشق ورزیدن به هم نوعان خود کنید. در این روش، شیطان در تنهایی خودش خواهد مرد.(هلن کلر)

2) اینجاییم تا به جهان هستی عشق بورزیم. اینجاییم تا عشق را در مقابل ترس انتخاب کنیم. عشق هدیه ایست که که به خود و به یکدیگر تقدیم می کنیم. عشق مقصد روح ماست.

3) پائولو کوئلیو در کتاب یازده دقیقه پاسخ می دهد: باید بدانیم عشق درون ديگران نيست، بلكه درون خود ماست. ما آن احساس را بيدار می كنيم، ولی برای اين ‌كه بيدار شود به ديگران نياز داريم! دنيا تنها زمانی برای ما معنا دارد كه بتوانيم كسی را برای شركت دادن در هيجاناتمان بيابيم.

4) هفت روش برای شاد بودن:

اول:کمتر فکر کنید،بیشتر احساس کنید.

دوم:کمتر اخم کنید، بیشتر لبخند بزنید.

سوم:کمتر صحبت کنید،بیشتر گوش دهید.

چهارم:کمتر قضاوت کنید، بیشتر بپذیرید.

پنجم:کمتر ببینید، بیشتر انجام دهید.

ششم:کمتر گلایه کنید، بیشتر سپاسگزارباشید.

هفتم:کمتر بترسید، بیشتر دوست داشته باشید ..

5) روشی برای دور انداختن افکار آزار دهنده : بنویسید تا غمگین نباشید زمانی که شما احساس غمگین بودن یا عصبانیت می کنید، ممکن است روزها یا هفته هارا با این احساسات بد و منفی سپریکنید. دانشمندان برای رهایی از این احساسات منفی راه حل «نوشتن» را پیشنهاد می کنند. آنها به افراد توصیه می کنند که تمام افکار و احساسات بد و ناخوشایند و آزاردهنده را با نوشتن از خود دور کنند. افراد می توانند بدون هیچ محدودیت و قضاوتی، افکار و احساسات خود را بر روی کاغذ بیان کنند.

گفتنی است ، پس از نوشتن تمام این احساسات بد و منفی، کاغذ را دور بیندازید. زیرا از نظر علمی ثابت شده که با دور انداختن آن، احساسات ناخوشایند از شما فاصله گرفته و روزنه های امید و شادی در شما شکل می گیرد.

  انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 894

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

نسخه های کاربردی و کوتاه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما